Aktuelnosti

DESETA GODISNJICA PARTNERSTVA

U poslovanju, svakodnevno svedočimo promenama u svim segmentima. Kompanije i brendovi menjaju svoje tržišne pozicije, strategije, strukture i timove. Obzirom na to, nije iznenađujuće što su najvredniji odnosi oni koji su dugoročni i stabilni.

Danas je malo kompanija koje se mogu pohvaliti takvom stabilnošću. Zbog toga želimo da uputimo posebnu zahvalnost našem dugoročnom, pouzdanom i izuzetnom partneru, Freudenbergu, vlasniku brenda Vileda. Sa zadovoljstvom najavljujemo jubilej – 10. godišnjicu partnerstva na srpskom tržištu.

Vileda10a

Pružanje namenskih opcija za negu kože za muškarce od 2006!

Bulldog je ponosan što je prvi brend za negu muške kože na svetu koji koristi plastiku od šećerne trske u našoj ambalaži. Uvek smo se trudili da donesemo najetičnije i održivije odluke, od toga da nikada ne testiramo na životinjama, do toga da nikada ne koristimo mikroperle kako bismo sve naše proizvode učinili pogodnim za vegetarijance i vegane.
Možda se pitate: „Zašto ime Buldog?“ Pa, pomisli samo na buldoga. Oni su lojalni. Oni su jaki. Oni nisu komplikovani. I druželjubivi su. Mi smo sve te stvari. Pored toga, naš brend je počeo u Velikoj Britaniji, gde su buldozi nacionalna ikona. 
ISTORIJA : 
Bulldog Skincare za muškarce lansirala su 2006. dva prijatelja, Simon Duffi i Rhodri Ferrier, u slobodnoj sobi u zapadnom Londonu. Ideja je bila da se naprave jednostavni, efikasni proizvodi koji su namenski napravljeni za muškarce. Jasne strategije brenda za normalnu, osetljivu, masnu i zrelu kožu su posebno formulisane da pomognu muškarcima da izgledaju i osećaju se najbolje. Bulldog nikada ne koristi sastojke životinjskog porekla, a brend je sertifikovan od strane Cruelty Free International. Svi proizvodi iz linije su pogodni za vegetarijance i vegane i nikada ne koriste plastične mikroperle, sintetičke mirise ili veštačke boje.

VILEDA – IZABRAN PROIZVOD GODINE 2023.

VILEDA – IZABRAN PROIZVOD GODINE 2023. – ULTRA FRESH (antibakterijski program)

Godišnji izbor - Izabran Proizvod godine - uspostavljen je u Francuskoj 1987. godine i zasnovan je na glasanju potrošača. Osnova ovog izbora je transparentno istraživanje nezavisnog istraživačkog instituta čiji je cilj odabir potrošačkih proizvoda/usluga - prema određenoj metodologiji - i nagrađivanje pobednika za njihove marketinške inovacije. Danas je najveća svetska nagrada zasnovana isključivo na mišljenju i glasanju kupaca.

Ponosni smo što je naš Vileda Ultra Fresh antibakterijski program, prihvaćen i prepoznat od strane potrošača, dobio ovo laskavo priznanje za 2023. godinu. Kao brend poznat po inovacijama, Vileda je na svetsko tržište lansirala Ultra Fresh liniju proizvoda kao prvi potpuno antibakterijski sunđer na svetu. Specijalna formulacija samog proizvoda i premaza koji se koriste u sprečavanju nastanka i širenja bakterija, štiti naše potrošače i njihove porodice od nevidljivih neprijatelja, kojima smo nedavno svedočili i koji su na trenutak zaustavili ceo svet. Mi pomažemo da se vaš svet i dalje vrti pod sloganom: “It feels great to feel at home” – ULTRA FRESH antibakterijski program.

U nastavku pogledajte atmosferu sa ovogodišnjeg izbora kroz slike i video.

Proizvod 2023. Srbija   (Video)

   

3 za sajt

4 za sajt

2 za sajt

Strana 1 od 2