Aktuelnosti

Wilkinson Sword slavi 250-tu godišnjicu

Izoštravanje vašeg stila od 1772.

Ne dešava se svaki dan da brend slavi svoju 250-godišnjicu, ali 2022. Wilkinson Sword slavi ovu značajnu priliku.

Fascinantna istorija započela je 1772. godine kada je poznati londonski proizvođač oružja, mačeva i bajoneta, Henry Nock, osnovao kompaniju. Godine 1824. Henry Wilkinson, koji je do tada upravljao kompanijom, promenio je ime u James Wilkinson & Son. U to vreme je rasla reputacija u proizvodnji mačeva, ali je tek kasnije ime kompanije promijenjeno u Wilkinson Sword kao priznanje za to.

Tokom osamnaestog veka mali mačevi su bili omiljeno oružje, barem za gospodu, a ponekad su se smatrali predmetom nakita ili modnim dodatkom za demonstriranje društvenog statusa i bogatstva, uz mnoge sportske zaslepljujuće lepe izrade.

Tokom godina, podstaknuta opadanjem nošenja mačeva, Wilkinson Sword Company se proširila u druga područja, a s obzirom na njihovu stručnost u proizvodnji 'najboljih oštrica', brijači su smatrani prirodnim produžetkom poslovanja. Vredi napomenuti da je to bilo doba industrijske revolucije i da je postojao veliki entuzijazam za tehničku inovaciju Wilkinson Sworda koju je kompanija razvijala brzinom i 1898. godine predstavila je sigurnosni brijač Pall Mall.

Tokom 1920-ih duh vremena se promijenio, a stilske konvencije su se dramatično promijenile s muškarcima koji su više naglašavali njegovan izgled. Ovaj fokus na negu i lični stil nastavio je da određuje muški stil tokom prve polovine dvadesetog veka i inspirisao inovacije u kategoriji brijanja. Tokom 1950-ih i 60-ih, Wilkinson Sword se fokusirao na tehnološka poboljšanja svojih oštrica.

Sedamdesetih godina prošlog veka predstavljen je prvi Wilkinson Sword sistem sigurnosnih oštrica u fiksnom plastičnom kućištu s lansiranjem T70, ponekad poznatog kao Bonded, prvog umetka za brijanje koji korisnik može da zameni, spojenim u plastiku. Takođe je sadržavao prvi brendov intuitivni sistem punjenja i smatra se prethodnikom Wilkinson Sword sistema baziranih na kertridžima. Tokom 1980-ih i 90-ih, tehnologija oštrica je nastavila da se razvija i 1992. Wilkinson Sword je lansirao novi proizvod, Protector. Budući da je dizajn u velikoj mjeri usredsređen na ovaj proizvod, Protector je osvojio naklonost prodavaca i potrošača podjednako. Otprilike na prelazu veka lansiran je prvi njihov brijač s 3 oštrice za jednokratnu upotrebu, Xtreme 3.

Na prelazu milenijuma industrija se fokusirala na više oštrica i 2003. Wilkinson Sword je lansirao Quattro brijač sa četiri oštrice, nakon čega je 2007. usledio Quattro Titanium, sa slojem titanijuma i odvojenim slojem ugljenika na oštricama.

Hydro asortiman je predstavljen 2010. godine, s jednakim naglaskom na inovacijama i udobnosti. Uvođenje funkcija na Wilkinson Sword proizvode, uključujući sistem sa pet oštrica, bazene gela koji se aktiviraju vodom i integralne štitnike za kožu, deo su Wilkinson Sword-ovog puta ka visokom kvalitetu i demonstriraju duboko razumijevanje muških navika i stilskih navika.

Kako se Wilkinson Sword približava svojoj četvrt milenijumskoj godišnjici, brend ostaje relevantan i danas kao što je bio 1772. godine, a kako bi proslavio ovu prekretnicu, Wilkinson Sword je pokrenuo kreativnu kampanju kako bi pomogao u planiranju svog putovanja kroz stil.

Wilkinson Sword je oduvek bio posvećen svojim potrošačima. Brend razvija brijače koji ispunjavaju sve njihove potrebe za brijanjem. Podstiče ih da izraze svoj jedinstveni stil kroz brijanje. I to im jako prija. Sve da se muškarci osjećaju dobro u svojoj koži, samopouzdani i cenjeni. Dakle, kada brend slavi svoju 250. godišnjicu, sve je i na potrošačima. Tema kampanje je “Slavi svoj stil” i brend stavlja potrošače u fokus, a prave muškarce i njihov stil predstavljaju u sredstvima kampanje.

Redovna kampanja će biti snažno podržana povećanjem aktivnosti. Brend će intenzivno povećati aktivnosti u prodavnicama, zajedno s digitalnom kampanjom na društvenim mrežama (FB, IG) povodom proslave 250. godišnjice. Kampanja povodom godišnjice počela je u julu i trajaće do kraja kalendarske 2022. godine.

MD International novi distributer proizvoda PIONIR, Subotica

 KATALOG 2022 MDI print.pdf

U 25. godini postojanja MD Internationala, sa ponosom objavljujemo da je naša kuća bogatija za još jednog poznatog i od potrošača u Srbiji i regionu, prepoznatog proizvođača vrhunskih domaćih brendova – PIONIR iz Subotice.

Od 01.08.2022. MD Internacional je zvanični distributer Pionira iz Subotice za TT i LKA kanale u Srbiji.Do srpskih sladokusaca, preko naših partnera distribuiramo Medeno srce, Galeb čokolade, Negro bombone, Lešnik karamele, poznate Pionir voćne bombone, a do najmlađih sladokusaca i jedan od najprodavanijih dečijih barova Kidy i O la la.

Obzirom da slike govore više od reči, pozivamo vas da zajedno sa nama “prošetate” kroz Pionirov katalog proizvoda.

Ukoliko ste zainteresovani da postanete deo naše porodice i zajedno sa nama unesete slatka i medena srca i do svojih kupaca i komšija, pozivamo vas da nas kontakirate na: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli ili putem naših telefona +381(0)11 3292-505, 3292-523, 3292-526, 2769-114

Vaš MD International.

Vitaminka – Svet Ukusa

Priča o uspehu Vitaminke započela je pre više od 60 godina. Vitaminka je u svojih više od 60 godina postojanja stvorila najveći svet ukusa u Makedoniji i sastavni je deo života nekoliko generacija, prepun uspomena i neprocenjivih trenutaka. Ambicija tima koji stoji iza Vitaminke doprinela je ostvarenju zacrtane ideje –  da poveća svoje proizvodne kapacitete izrastajući u vodeću fabriku u prehrambenoj industriji na makedonskom tržištu.

VILEDA među izabranim proizvodima 2022. godine

Svake godine na tržištu Srbije organizacija Izabran proizvod godine“ prepozna hiljade novih, promenjenih, poboljšanih proizvoda, promena u receptima / sastojcima, pakovanju ili drugim inovacijama. Izabrani proizvod godine nagrađuje novosti i inovacije sučeljavajući ih sa reprezentativnim mišljenjima potrošača.

Od februara 2022. istraživanje na tržištu Srbije je sprovodio NIELSEN. Čitav uzorak istraživanja n ≥ 500 zasnovan je na panelu koji je reprezentativan za opštu populaciju Srbije u pogledu starosti, pola i regiona. Krajnji potošači su ti koji biraju Izabran proizvod godine“ među nominovanim proizvodima.

U 2022. u istraživanju učestvovalo je ukupno 86 proizvoda. MD Internacional je ponosan što je upravo jedan od proizvoda našeg dugogodišnjeg partnera Vilede, poneo ovu laskavu titulu.

Vileda Paročištač Steam 3.0 1550W sa nastavkom za čišćenje tepiha je Izabran proizvod godine od strane preko 1000 ispitanih domaćinstava. Ovaj proizvod, koji čisti sve vrste ravnih površina, a uz pomoć posebnog nastavka pogodan je i za čišćenje tepiha, ocenjen je najvišim ocenama u ovogodišnjem izboru. Štedi vreme jer je spreman za rad nakon 15 sekundi. Štedi kućni budžet i zdravlje jer nije potrebno korišćenje hemijskih sredstava. Čuva zdravlje porodice jer uništava 99.9% bakterija samo sa vodom *testirano u nezavisnoj laboratoriji na E-coli i Streptokoku.

Link sa dodele nagrada za Izabran proizvod 2022. godine

https://www.youtube.com/watch?v=TamL9cz3cEQ

 vil2                  vil1                          vil3

Solea krema i losion

SoleaKremaRsz 


Solea Soft hijaluronska krema


Solea Soft je prva univerzalna krema koja sadrži hijaluronsku kiselinu za maksimalnu hidrataciju kože.

Obogaćena termalnom vodom iz švajcarskih Alpa i organskim runolistom, formula se apsorbuje odmah, bez masnog osećaja na koži. Može se koristiti na licu, rukama i telu. Prilagođena je najosetljivijoj koži. Hipoalergenska formula.

Dermatološki odobrena (0% paraben, 0% životinjskih sastojaka, 0% MIT).

 

Solea After shave losion – Original i Fresh water

Solea je lansirala losion posle brijanja inspirisan tradicijom berbera.

Jedna od najpoznatijih pariških parfemerija dizajnirala je ovaj čist, intenzivan i rafiniran miris za muškarce s jakom ličnošću.

Proizvod je pakovan u staklenu ambalažu i dostupan je u dve mirisne note:

     SoleaAfsh1rsz

1.ORIGINAL - Odiše elegancijom i visokim kvalitetom

Gornje note: neroli (cvet gorke pomorandže), bergamot, crni biber

Srednje note: šafran, ćilibar, jasmin

Donje note: duvan, čedar, kašmir

     SoleaAfShrsz2

2.FRESH WATER - Pikantni i senzualni mirisi Mediterana

Gornje note: citrusi (grejpfrut, bergamot i mandarina)

Srednje note: ruzmarin, biber, palisandrovo drvo

Donje note: mošus, tamjan, hrastova mahovina

 

Proizvođač: SOLEA LABORATORIES, NEC PLUS ULTRA COSMETICS SAS